Гарантія та повернення
У ВІДПОВІДНОСТІ ІЗ ЗАКОНОМ УКРАЇНИ "ПРО ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ" СПОЖИВАЧ МОЖЕ ПОВЕРНУТИ АБО ОБМІНТИ ТОВАР У НИЖЕПЕРЕЧИСЛЕНИХ ВИПАДКАХ:
- Товар не має дефектів, але не підійшов за формою, габаритами, кольором або з якихось причин не може бути використаний споживачем за призначенням.
- Придбаний у магазині не пізніше 14 днів тому, не рахуючи дня покупки.
- Товар не був у використанні і зберігає товарний вигляд, і всі споживчі властивості.
- Збережено всі аксесуари та документація, що входять до комплектації даного товару.
- Не порушені упаковка товару, усі пломби та ярлики.
- У споживача зберігся товарний чек (накладна).
- Товар має істотний недолік, що виник з вини виробника, і з цієї причини він не може використовуватися за призначенням.
- Навіть після усунення дефекту сервісним центром дефект проявляється знову, або товар перестає виконувати свої функції.
- Сервісний центр не може усунути дефект протягом 14 днів.
- Якщо товар виявився неналежною якістю після початку використання, то потрібна його експертиза від виробника. Після укладання наявність шлюбу товар або змінюється, або покупцю повертається його.
Що стосується провини покупця у виникненні дефекту (за висновком сервіс-центру) товар змінюється. Кошти у разі повернення повертаються готівкою, якщо при купівлі товар оплачувався готівкою; або безготівковим розрахунком, якщо товар оплачувався при купівлі за банківською карткою або безготівковим платежем. Повернення коштів відбувається протягом десяти днів з дня пред'явлення відповідної вимоги.
У разі повернення або обміну покупцю не відшкодовуються витрати на доставку товару під час його покупки. Витрати на доставку товару при його поверненні або обміні (у сервіс-центр виробника та/або інтернет-магазин) також оплачує покупець.